Liczniki wejść klientów to wyjątkowo wszechstronne urządzenia, które z uwagi na swoje rozległe zastosowanie mogą być używane w wielu branżach – nie tylko handlowej. Są one umieszczane przy wejściach do konkretnych obiektów, a dzięki innowacyjnym czujnikom na podczerwień lub kamerom precyzyjnie liczą zarówno osoby wchodzące, wychodzące, jak i przechodzące obok sklepu. Gdzie warto zamontować nowoczesne systemy zliczania klientów? Z pewnością we wszystkich placówkach handlowych oraz usługowych, salonach samochodowych, czytelniach, bibliotekach, muzeach, na imprezach, a zwłaszcza wszędzie tam, gdzie chciałbyś uzyskać dane liczbowe do analizy.

Powody, dla których warto stosować liczniki wejść klientów

Uzyskiwane dzięki tym funkcjonalnym urządzeniom informacje otwierają szerokie możliwości obejmujące nie tylko usprawnianie działań marketingowych, ale też optymalizację pracy. W praktyce system zliczania klientów pozwoli porównać wydajność pracowników, pomagając równocześnie efektywniej zarządzać personelem czy też dostosowywać godziny pracy. Dodatkowo dzięki danym liczbowym oszacujesz, kiedy pojawia się w sklepie najwięcej klientów, mogąc przez to zaplanować na ten czas szczególne działania marketingowe w celu zwiększenia sprzedaży. Co ważne, informacje uzyskiwane z liczników klienta umożliwiają monitorowanie efektywności akcji promocyjnych, a ponadto sprawdzają atrakcyjność danej lokalizacji placówki handlowej. Nieograniczone zastosowanie systemów zliczania klientów powoduje, że są one niebywale skutecznym narzędziem statystycznym wykorzystywanym przez różne branże.

Nowoczesne liczniki klientów – poznaj ich właściwości

Niewątpliwą zaletą systemów zliczania jest prostota działania oraz intuicyjne oprogramowanie do monitorowania, dzięki którym cechują się one wysoką skutecznością w rozmaitych warunkach. Aplikacje do obsługi liczników pozwalają na sporządzanie przejrzystych statystyk czy wykresów, a także eksport do wybranych formatów plików. Wszystkie te funkcje sprawiają, że bieżące analizowanie raportów jest wyjątkowo proste i może służyć planowaniu efektywnych strategii.

W Optiguard przygotowaliśmy dla Ciebie kilka propozycji na zliczanie klientów. Są to proste rozwiązania w postaci ręcznych liczników klienta, EyeCounter DSsystem bazujący na danych pobieranych za pomocą kamer wideo czy też OptiCounter działający dzięki rozmieszczonym czujnikom na podczerwień. Zapraszamy do współpracy!

Zapraszamy do świata Optiguard®!

Poznaj misję firmyDołącz do Nas!

Napisz do nas