Psychologia sprzedaży pozwala nam poznać mechanizmy, wpływające na decyzje zakupowe klientów. Specjaliści od visual merchandisingu dokładnie opracowują schematy tworzenia ekspozycji tak, by zachęcić do kupna konkretnych przedmiotów. Samo ułożenie towarów może znacząco podnieść wskaźniki sprzedaży. Ale to nie wszystko! Zachęcanie konsumentów do dotykania asortymentów również stało się ważnym elementem współczesnego handlu. Jak pogodzić dynamiczne zmiany w marketingu, a jednocześnie zadbać o bezpieczeństwo coraz mniejszych gadżetów elektronicznych?

Poznaj system Cubik do zabezpieczania słuchawek

Słuchawki douszne bezprzewodowe to nie lada wyzwanie dla pracowników salonów z elektroniką. Ekspozycja tego typu produktów obarczona jest wysokim ryzykiem kradzieży. Choć kasetki zabezpieczające zapewniają ochronę przed wyniesieniem drobnych elementów, to nie wpływają korzystnie na estetykę wystawy. Co więcej – ograniczają możliwości zwiększenia obrotów sklepu dzięki dotykowi danego modelu. Dla wielu klientów, przy wyborze słuchawek, istotne jest także przymierzenie konkretnego modelu. Tym samym, aby sprostać wymaganiom konsumentów, a przy tym zabezpieczyć asortyment, stworzyliśmy specjalne systemy z ochroną mechaniczną oraz elektroniczną gadżetów o niewielkich rozmiarach.

Zabezpieczenia słuchawek sportowych i nausznych

Systemy antykradzieżowe Cubik zaprojektowaliśmy z myślą o najbardziej wymagających przedmiotach. Pełne wyeksponowanie słuchawek, możliwość ściągnięcia ze specjalnie wyprofilowanego stojaka oraz obejrzenie produktu wzmacnia pozytywne wrażenia zakupowe i wspiera proces decyzyjny klientów. Elastyczny kabelek zakończony zabezpieczeniem elektronicznym, w przypadku oderwania produktu, od razu zaalarmuje odpowiednio obsługę sklepu o próbie kradzieży.

Małe elementy słuchawek dousznych

Obecnie jednymi z chętniej kupowanych słuchawek są ładowane, bezprzewodowe modele dokanałowe. Idealne zabezpieczenie jest na tyle małe, aby nie zdominować produktu, a także na tyle skuteczne, by uniemożliwić niezauważone odpięcie elementów. Dzięki systemowi zabezpieczeń Cubik ochronisz nie tylko stację ładowania, ale również same słuchawki przed kradzieżą, jednocześnie pozwalając klientowi dotknąć produktu i obrócić w rękach.

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze rozwiązania spełniały najwyższe normy bezpieczeństwa, ale nie tylko – wiemy, że udany marketing to coś więcej niż wizyta w sklepie, dlatego systemy zabezpieczeń Optiguard pomogą Ci dostosować ekspozycję do najnowszych trendów visual merchandisingu.

Zapraszamy do świata Optiguard®!

Poznaj misję firmyDołącz do Nas!

Napisz do nas